Vsi, ki smo kakorkoli povezani s pomembnim življenjskim obdobjem; starši doma, vzgojiteljice v vrtcu in učitelji v šoli, skrbimo, da je kakovostno vzgojno-izobraževalno delo naša skupna naloga. Trudimo se, da ustvarjamo partnerski odnos vseh nas, ki sodelujemo s šolskimi novinci. Le ta temelji na razumevanju, poznavanju drug drugega in skupnem dialogu učencev, učiteljev in staršev.
Pedagoški trikotnik pri nas živi, in enakovredni porazdelitvi odgovornosti smo zavezani vsi; otroci v svoji igrivi vedoželjnosti, učitelji na predmetno strokovnem področju učenja in starši na družinskem področju življenja in dela.
Le skupaj bomo lahko zadostili naraščajočemu trendu, da v VIZ procesu ustvarjamo fleksibilne, samozavestne, samostojne in odgovorne mlade ljudi.
Obiske otrok in vzgojiteljic iz vrtca nadgrajujemo s povabilom otrok v šolo v mesecu januarju in februarju, ko se šolski novinci vpisujejo v prvi razred. Šolske urice za otroke neprecenljiva izkušnja. Otroci na ta način nimajo občutka, da se zanje začenja popolnoma neznano obdobje, z neznanimi ljudmi, v neznanih prostorih. Med petim in sedmim letom se jim namreč odpre popolnoma novo področje raziskovanja, in sicer kultura okolja, v kateri živijo.
Na nek način lahko trdimo, da postajajo samostojni člani naše družbe, saj začenjajo vzpostavljati odnose izven družinskega kroga, z vrstniki, vzgojitelji, učitelji.
Več informacij o našem delu s šolskimi novinci in zakonske podlage najdete s klikom na spletno učilnico za starše.
»Vsaka od not pusti nekaj v vsakem izmed nas,
toda celotna melodija je tista, ki pripoveduje zgodbo.«